ID: 10743
Commercieel Medewerker in de Toerisme
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Oad is een toonaangevend bedrijf in de toeristische sector dat zich als touroperator heeft gespecialiseerd in het verzorgen van complete bus vakanties. Oad verzorgt reizen naar diverse bestemmingen binnen en buiten Europa. Oad streeft naar een unieke mooie vakantie-ervaring voor zowel individuen als groepen. Ook verzorgt Oad onder andere dagreizen, stedentrips en wintersportvakanties.
Functieomschrijving
Jouw dag begint in de ochtend met jouw collegas op een leuke boerderij in Lijnden. Een zeer originele locatie vergeleken met een gemiddelde kantoorruimte! Na een heerlijke kop koffie en een korte bespreking met jouw collegas ga jij gemotiveerd aan de slag met jouw afwisselende werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor het goede verloop van het reisprogramma en een plezierige beleving voor de klanten. Omdat je continu in contact staat met klanten over de hele wereld, moet je de Engelse taal goed beheersen en ben je communicatief sterk. Met vakantie Engels kom je er niet vanaf dus wees voorbereid!
Jij bent een flexibele en stressbestendige alleskunner die zich goed weet aan te passen aan veranderende omstandigheden zoals klanten die plotseling het programma aanpassen of het aantal passagiers last minute wijzigen. Ook zal je de planning en administratie ondersteunen wanneer nodig. Denk hierbij aan wat inboekwerk van factureren en het verwerken van gegevens in de database. Want natuurlijk moeten jouw collegas weten wat voor gave dingen je hebt geregeld of besproken!
Natuurlijk vragen we voor deze mooie functie een aantal kwalificaties. Zie onderstaande eisen maar ook hetgeen wat we je bieden kun je hieronder teruglezen.
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een afwisselde baan waarin jij zowel commerciële, administratieve als uitvoerende taken hebt in een bedrijf met een prettige werksfeer en een leuk hectisch team.
Daarnaast een salaris tussen de €2000 en €2200 per maand en reiskostenvergoeding (max 140,- per maand).
Ook bieden wij een fulltime dienstverband (parttime is bespreekbaar) op basis van een contract voor in ieder geval 7 maanden. Wanneer je goed functioneert en OAD is tevreden wordt er zeker gekeken of er een verlenging mogelijk is maar hou rekening met minimaal 7 maanden werken bij een toonaangevende werkgever in de toerisme!
Sollicitatieprocedure
Zie jij jezelf werken in deze uitdagende functie in de toeristische branche, ben jij die aanpakker en lijkt het je leuk om op een unieke locatie binnen een internationale omgeving te werken!? Neem dan nu contact met Niels Breukelaar op! Druk op de solliciteerbutton of neem contact op via 020-7511760
Oad is een toonaangevend bedrijf in de toeristische sector dat zich als touroperator heeft gespecialiseerd in het verzorgen van complete bus vakanties. Oad verzorgt reizen naar diverse bestemmingen binnen en buiten Europa. Oad streeft naar een unieke mooie vakantie-ervaring voor zowel individuen als groepen. Ook verzorgt Oad onder andere dagreizen, stedentrips en wintersportvakanties.
Functieomschrijving
Jouw dag begint in de ochtend met jouw collegas op een leuke boerderij in Lijnden. Een zeer originele locatie vergeleken met een gemiddelde kantoorruimte! Na een heerlijke kop koffie en een korte bespreking met jouw collegas ga jij gemotiveerd aan de slag met jouw afwisselende werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor het goede verloop van het reisprogramma en een plezierige beleving voor de klanten. Omdat je continu in contact staat met klanten over de hele wereld, moet je de Engelse taal goed beheersen en ben je communicatief sterk. Met vakantie Engels kom je er niet vanaf dus wees voorbereid!
Jij bent een flexibele en stressbestendige alleskunner die zich goed weet aan te passen aan veranderende omstandigheden zoals klanten die plotseling het programma aanpassen of het aantal passagiers last minute wijzigen. Ook zal je de planning en administratie ondersteunen wanneer nodig. Denk hierbij aan wat inboekwerk van factureren en het verwerken van gegevens in de database. Want natuurlijk moeten jouw collegas weten wat voor gave dingen je hebt geregeld of besproken!
Natuurlijk vragen we voor deze mooie functie een aantal kwalificaties. Zie onderstaande eisen maar ook hetgeen wat we je bieden kun je hieronder teruglezen.
Functie-eisen
- Klantvriendelijk, servicegericht en zelfstandig;
- Flexibel, commercieel en stressbestendig;
- MBO niv. 4 werk- en denkniveau;
- Woonachtig in de omgeving Schiphol (max. 30km er vandaan);
- Bereid om eens in de 4 weken op zaterdag te werken;
- Topografische kennis van Schiphol en omgeving.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een afwisselde baan waarin jij zowel commerciële, administratieve als uitvoerende taken hebt in een bedrijf met een prettige werksfeer en een leuk hectisch team.
Daarnaast een salaris tussen de €2000 en €2200 per maand en reiskostenvergoeding (max 140,- per maand).
Ook bieden wij een fulltime dienstverband (parttime is bespreekbaar) op basis van een contract voor in ieder geval 7 maanden. Wanneer je goed functioneert en OAD is tevreden wordt er zeker gekeken of er een verlenging mogelijk is maar hou rekening met minimaal 7 maanden werken bij een toonaangevende werkgever in de toerisme!
Sollicitatieprocedure
Zie jij jezelf werken in deze uitdagende functie in de toeristische branche, ben jij die aanpakker en lijkt het je leuk om op een unieke locatie binnen een internationale omgeving te werken!? Neem dan nu contact met Niels Breukelaar op! Druk op de solliciteerbutton of neem contact op via 020-7511760