ID: 6559
Duty Manager (32 - 38 uur) - Hotel Papendal
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Papendal; welbekend als topsportcentrum. Maar er gebeurt méér op deze unieke locatie. Niet alleen als topsporter ben je hier aan het goede adres. Ook de zakelijke gast haalt hier het beste uit zijn of haar congres, training of vergadering. En leggen we de lat hoog als het gaat om het organiseren van evenementen of bedrijfsdagen. Wij behalen goud als het gaat om service, gedrevenheid en passie. Ga jij, met ons, de uitdaging aan om iedere keer weer op topniveau te presteren?
Functiebeschrijving
Papendal; welbekend als topsportcentrum. Maar er gebeurt méér op deze unieke locatie. Niet alleen als topsporter ben je hier aan het goede adres. Ook de zakelijke gast haalt hier het beste uit zijn of haar congres, training of vergadering. En leggen we de lat hoog als het gaat om het organiseren van evenementen of bedrijfsdagen. Wij behalen goud als het gaat om service, gedrevenheid en passie. Ga jij, met ons, de uitdaging aan om iedere keer weer op topniveau te presteren?
Voor het Duty team zijn we op zoek naar een enthousiaste Duty Manager.
De Duty Manager ontzorgt de opdrachtgever tijdens het verblijf. De Duty Manager is de operationele gastheer/gastvrouw van Hotel Papendal voor alle gasten. De direct leidinggevende van de Duty Manager is de Senior Duty Manager.
Voor deze functie zoeken wij een daadkrachtige, enthousiaste en gedreven collega die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken, stressbestendig, accuraat en representatief is.
Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:Doornemen van gastenprogramma's en draaiboeken met de contactpersoon van het account;Flexibel bijsturen en verzorgen van de communicatie bij wijzigingen naar de operationele afdelingen;Proactieve instelling ten aanzien van oplossen van problemen binnen Hotel Papendal;Totaal overzicht over de gehele operationele dag binnen Hotel Papendal;Kan snel en doeltreffend belangrijke beslissingen nemen met een hoge verantwoordelijkheidsgraad;Is in staat objectief verslag te kunnen leggen;Heeft een hoge capaciteit van waarnemen;Assisteren bij alle afdelingen bij drukte en piekmomenten;Verantwoordelijk voor alle operationele zaken tijdens een Duty Dienst;Zorgt ervoor dat de totale gastvrijheid gewaarborgd wordt door op de vloer aanwezig te zijn en te handelen;Zorgt voor een correcte klachtenafhandeling;Bezit natuurlijk leiderschap als het gaat om delegeren en het laten samenwerken van medewerkers.
Functie-eisen
Tevens vinden wij onderstaande aspecten belangrijk:handelingsvaardig vanuit een commercieel oogpunt (up-selling) en het veiligheidsaspect (BHV/ARBO);verantwoordelijk voor een juiste naleving van BHV en brandveiligheid;verleent bedrijf breed assistentie;in staat bedrijfsprojecten te leiden en aan te sturen;ziet toe op naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, ARBO, HACCP, Groen ondernemen, enwerk- en presentatiemethoden; treedt coachend en waar nodig corrigerend op naar medewerkers;geeft trainingen aan medewerkers zoals bijv. gastvrijheidstraining.
Belangrijkste functie eisen en persoonskenmerken; gastvrijheid staat op nummer één;een groot verantwoordelijkheidsgevoel;opleiding minimaal Middelbare Hotelschool (of vergelijkbare opleiding);zelfstandig kunnen werken;een flexibele, dienstverlenende en gastgerichte instelling;uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;leidinggevende capaciteiten;oog voor detail en kwaliteit;een People manager;probleemoplossend denken;bezit van BHV diploma's of bereid zijn dit te behalen (ploegleider).
Wij bieden: een afwisselende baan;een enthousiast team;ruimte voor jouw ideeën;uitstekende faciliteiten om mee te werken;salaris conform de CAO voor het horeca en aanverwant bedrijf; te weten functieschaal 5 (o.a. afhankelijk van leeftijd en ervaring).Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Wieke Heijnen via [email protected] of kijk op http:papendal.nl/hotel.
Mail je motivatiebrief en CV uiterlijk 15 april a.s. naar [email protected].
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdag 18 en donderdag 19 april 2018.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Functiebeschrijving
Papendal; welbekend als topsportcentrum. Maar er gebeurt méér op deze unieke locatie. Niet alleen als topsporter ben je hier aan het goede adres. Ook de zakelijke gast haalt hier het beste uit zijn of haar congres, training of vergadering. En leggen we de lat hoog als het gaat om het organiseren van evenementen of bedrijfsdagen. Wij behalen goud als het gaat om service, gedrevenheid en passie. Ga jij, met ons, de uitdaging aan om iedere keer weer op topniveau te presteren?
Voor het Duty team zijn we op zoek naar een enthousiaste Duty Manager.
De Duty Manager ontzorgt de opdrachtgever tijdens het verblijf. De Duty Manager is de operationele gastheer/gastvrouw van Hotel Papendal voor alle gasten. De direct leidinggevende van de Duty Manager is de Senior Duty Manager.
Voor deze functie zoeken wij een daadkrachtige, enthousiaste en gedreven collega die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken, stressbestendig, accuraat en representatief is.
Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:Doornemen van gastenprogramma's en draaiboeken met de contactpersoon van het account;Flexibel bijsturen en verzorgen van de communicatie bij wijzigingen naar de operationele afdelingen;Proactieve instelling ten aanzien van oplossen van problemen binnen Hotel Papendal;Totaal overzicht over de gehele operationele dag binnen Hotel Papendal;Kan snel en doeltreffend belangrijke beslissingen nemen met een hoge verantwoordelijkheidsgraad;Is in staat objectief verslag te kunnen leggen;Heeft een hoge capaciteit van waarnemen;Assisteren bij alle afdelingen bij drukte en piekmomenten;Verantwoordelijk voor alle operationele zaken tijdens een Duty Dienst;Zorgt ervoor dat de totale gastvrijheid gewaarborgd wordt door op de vloer aanwezig te zijn en te handelen;Zorgt voor een correcte klachtenafhandeling;Bezit natuurlijk leiderschap als het gaat om delegeren en het laten samenwerken van medewerkers.
Functie-eisen
Tevens vinden wij onderstaande aspecten belangrijk:handelingsvaardig vanuit een commercieel oogpunt (up-selling) en het veiligheidsaspect (BHV/ARBO);verantwoordelijk voor een juiste naleving van BHV en brandveiligheid;verleent bedrijf breed assistentie;in staat bedrijfsprojecten te leiden en aan te sturen;ziet toe op naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid, ARBO, HACCP, Groen ondernemen, enwerk- en presentatiemethoden; treedt coachend en waar nodig corrigerend op naar medewerkers;geeft trainingen aan medewerkers zoals bijv. gastvrijheidstraining.
Belangrijkste functie eisen en persoonskenmerken; gastvrijheid staat op nummer één;een groot verantwoordelijkheidsgevoel;opleiding minimaal Middelbare Hotelschool (of vergelijkbare opleiding);zelfstandig kunnen werken;een flexibele, dienstverlenende en gastgerichte instelling;uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;leidinggevende capaciteiten;oog voor detail en kwaliteit;een People manager;probleemoplossend denken;bezit van BHV diploma's of bereid zijn dit te behalen (ploegleider).
Wij bieden: een afwisselende baan;een enthousiast team;ruimte voor jouw ideeën;uitstekende faciliteiten om mee te werken;salaris conform de CAO voor het horeca en aanverwant bedrijf; te weten functieschaal 5 (o.a. afhankelijk van leeftijd en ervaring).Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met Wieke Heijnen via [email protected] of kijk op http:papendal.nl/hotel.
Mail je motivatiebrief en CV uiterlijk 15 april a.s. naar [email protected].
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdag 18 en donderdag 19 april 2018.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.