ID: 14063
Advertentie ID: #14063 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Vacature : Klantenservice | Nederlandse Spoorwegen (NS) ...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Op de klantenservice afdeling van de NS is iedereen welkom. NS werkt met gedreven mensen die een passie voor klantcontact hebben.
De NS is zowel letterlijk als figuurlijk altijd in beweging! Van alleen Nederland naar Europa. Van sprinters tot hogesnelheidstreinen. Van OV Fiets en Greenwheels tot andere concepten. Van Kiosk tot Starbucks, van Julias tot de Hema. Het is állemaal NS.
Interesse? Solliciteer dan zo snel mogelijk!
Functieomschrijving
De NS brengt jou overal naar toe . De NS is marktleider en heeft ruim 30.000 medewerkers in dienst die dagelijks hun uiterste best voor de klant doen. Op de Klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen help jij de klanten waar nodig is en met een klantenservice die 24/7 open is, staat jij dag en nacht voor je klanten klaar.
In deze functie op de klantenservice bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van allerlei wisselende vragen voor de afdeling van NS Binnenland (denk aan vragen over het reisadvies tot het huren van een OV fiets), alles om de reis van de klant zo makkelijk mogelijk te maken.
De training die 3 weken duurt, is fulltime en betaald. Na de training ga je mee in de planning voor 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Functie-eisen
HBO werk- en denkniveau;
Klantenservice ervaring in een callcenter is een pré;
Mogelijk om op elk moment in Utrecht te komen en zelf 's nachts thuis te komen.
Beschikbaar zijn voor 32 uur per week; waarbij je 24 tot 32 uur kunt worden ingezet, het is niet mogelijk vaste vrije dagen of tijden te hebben!
Geen vakantie voor de aankomende drie maanden.
Verder ben je zeer empathisch en zo klantgericht dat je altijd een stap extra zet voor de klant. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en neemt initiatief richting de klant en bij het verbeteren van werkprocessen.
Arbeidsvoorwaarden
Een salaris van €12,28 bruto per uur; met toeslagen tussen de €3,00 en €10,00 bruto per uur (afhankelijk van je werktijden en dagen);
24-32 uur per week op basis van een min-max contract;
Een flexibel werkrooster waarin je je 24/7 kunt in laten roosteren
Wij bieden voor onze nieuwe werknemers een trainingsklas. Dit is een betaalde, fulltime opleiding en duurt twee tot drie weken.
De mogelijkheid om gebruik te maken van de sportschoolfaciliteiten.
Op de klantenservice afdeling van de NS is iedereen welkom. NS werkt met gedreven mensen die een passie voor klantcontact hebben.
De NS is zowel letterlijk als figuurlijk altijd in beweging! Van alleen Nederland naar Europa. Van sprinters tot hogesnelheidstreinen. Van OV Fiets en Greenwheels tot andere concepten. Van Kiosk tot Starbucks, van Julias tot de Hema. Het is állemaal NS.
Interesse? Solliciteer dan zo snel mogelijk!
Functieomschrijving
De NS brengt jou overal naar toe . De NS is marktleider en heeft ruim 30.000 medewerkers in dienst die dagelijks hun uiterste best voor de klant doen. Op de Klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen help jij de klanten waar nodig is en met een klantenservice die 24/7 open is, staat jij dag en nacht voor je klanten klaar.
In deze functie op de klantenservice bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van allerlei wisselende vragen voor de afdeling van NS Binnenland (denk aan vragen over het reisadvies tot het huren van een OV fiets), alles om de reis van de klant zo makkelijk mogelijk te maken.
De training die 3 weken duurt, is fulltime en betaald. Na de training ga je mee in de planning voor 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Functie-eisen
HBO werk- en denkniveau;
Klantenservice ervaring in een callcenter is een pré;
Mogelijk om op elk moment in Utrecht te komen en zelf 's nachts thuis te komen.
Beschikbaar zijn voor 32 uur per week; waarbij je 24 tot 32 uur kunt worden ingezet, het is niet mogelijk vaste vrije dagen of tijden te hebben!
Geen vakantie voor de aankomende drie maanden.
Verder ben je zeer empathisch en zo klantgericht dat je altijd een stap extra zet voor de klant. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en neemt initiatief richting de klant en bij het verbeteren van werkprocessen.
Arbeidsvoorwaarden
Een salaris van €12,28 bruto per uur; met toeslagen tussen de €3,00 en €10,00 bruto per uur (afhankelijk van je werktijden en dagen);
24-32 uur per week op basis van een min-max contract;
Een flexibel werkrooster waarin je je 24/7 kunt in laten roosteren
Wij bieden voor onze nieuwe werknemers een trainingsklas. Dit is een betaalde, fulltime opleiding en duurt twee tot drie weken.
De mogelijkheid om gebruik te maken van de sportschoolfaciliteiten.