ID: 6562
Advertentie ID: #6562 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Sales coördinator, Duitse taal Grootebroek (fulltime)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De in 1970 opgerichte onderneming heeft zich sindsdien onafgebroken uitgebreid. Momenteel zijn er vestigingen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, China, Australië, de Verenigde Staten en Chili. Vanuit deze vestigingen kunnen de diensten over de hele wereld aangeboden worden. Zij zijn gespecialiseerd in het vinden van nieuwe bronnen en levering van een uitgebreide portfolio aan basis chemicaliën en specialiteiten die in een groot aantal industriële toepassingen worden gebruikt. Dankzij een wereldomvattend netwerk van magazijnen kunnen zij zeer korte levertijden en betrouwbare aflevering garanderen. De medewerkers vormen de ruggengraat van ons bedrijf. Zij zijn meer dan alleen een verkooporganisatie. De ervaren en toegewijde teams bieden uitgebreide knowhow, advies en ondersteuning.
Functieomschrijving
Onze klantrelatie is continue bezig om nieuw werkgebied aan te boren en het huidige werkgebied uit te breiden. Jij bent degene die de salesafdeling gaat ondersteunen om zo het werkgebied uit te breiden? Je werkt in een team van totaal 11 collega's en ondersteun jij meerdere account/productmanagers, uiteraard na een volledig inwerktraject. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van alle in- en verkopen van de producten van onze klant. Hierbij ben jij eerste aanspreekpunt voor verschillende klanten en leveranciers. Je stelt offertes op en verzorgd de bijkomende administratie. Nadat de accountmanager de order heeft geboekt ben jij verantwoordelijk voor al het werk wat hierna komt kijken: het bijhouden van de voorraden, logistiek, orderbevestiging, eventuele klachtenafhandeling et cetera. Om het bedrijf goed te leren kennen ga het eerste half jaar meedraaien op de logistiek administratieve afdeling.
Functie-eisen
Wij zoeken voor deze internationale klant iemand die voldoet aan de volgende criteria:
Het is belangrijk om te weten dat de maximale reisafstand 70 kilometer vanaf Grootebroek is. Bij onze klant werken proactieve en ambitieuze medewerkers, jij moet in dit plaatje passen. Wij letten dan ook op of je:
Arbeidsvoorwaarden
Wanneer jij wordt aangenomen, treed je direct in dienst bij onze klant! Jij werkt 40 uur per week met werktijden tussen 08:00 - 17:00 uur. Je ontvangt 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en een premievrij pensioen. Onze klant heeft een personeelsvereniging en jaarlijks is er een kerstfeest in Engeland waarvoor jij wordt uitgenodigd. De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit: Een kennismakingsgesprek op een van onze vestigingen met een Luba Intercedent(e) Een eerste sollicitatiegesprek met de huidige Turkstalige sales coördinator en sales manager Een tweede sollicitatiegesprek met de salesmanager en commercieel directeur
De in 1970 opgerichte onderneming heeft zich sindsdien onafgebroken uitgebreid. Momenteel zijn er vestigingen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, China, Australië, de Verenigde Staten en Chili. Vanuit deze vestigingen kunnen de diensten over de hele wereld aangeboden worden. Zij zijn gespecialiseerd in het vinden van nieuwe bronnen en levering van een uitgebreide portfolio aan basis chemicaliën en specialiteiten die in een groot aantal industriële toepassingen worden gebruikt. Dankzij een wereldomvattend netwerk van magazijnen kunnen zij zeer korte levertijden en betrouwbare aflevering garanderen. De medewerkers vormen de ruggengraat van ons bedrijf. Zij zijn meer dan alleen een verkooporganisatie. De ervaren en toegewijde teams bieden uitgebreide knowhow, advies en ondersteuning.
Functieomschrijving
Onze klantrelatie is continue bezig om nieuw werkgebied aan te boren en het huidige werkgebied uit te breiden. Jij bent degene die de salesafdeling gaat ondersteunen om zo het werkgebied uit te breiden? Je werkt in een team van totaal 11 collega's en ondersteun jij meerdere account/productmanagers, uiteraard na een volledig inwerktraject. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van alle in- en verkopen van de producten van onze klant. Hierbij ben jij eerste aanspreekpunt voor verschillende klanten en leveranciers. Je stelt offertes op en verzorgd de bijkomende administratie. Nadat de accountmanager de order heeft geboekt ben jij verantwoordelijk voor al het werk wat hierna komt kijken: het bijhouden van de voorraden, logistiek, orderbevestiging, eventuele klachtenafhandeling et cetera. Om het bedrijf goed te leren kennen ga het eerste half jaar meedraaien op de logistiek administratieve afdeling.
Functie-eisen
Wij zoeken voor deze internationale klant iemand die voldoet aan de volgende criteria:
- Een afgeronde mbo+/hbo-opleiding richting commercie
- Zowel de Nederlandse, Engelse en Duitse taal spreken en schrijven
Het is belangrijk om te weten dat de maximale reisafstand 70 kilometer vanaf Grootebroek is. Bij onze klant werken proactieve en ambitieuze medewerkers, jij moet in dit plaatje passen. Wij letten dan ook op of je:
- De West-Friese werkmentaliteit hebt
- In staat bent overzicht te houden en daarbij de juiste prioriteiten weet te stellen
- De competenties: initiatief, gedreven en creativiteit bezit
Arbeidsvoorwaarden
Wanneer jij wordt aangenomen, treed je direct in dienst bij onze klant! Jij werkt 40 uur per week met werktijden tussen 08:00 - 17:00 uur. Je ontvangt 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en een premievrij pensioen. Onze klant heeft een personeelsvereniging en jaarlijks is er een kerstfeest in Engeland waarvoor jij wordt uitgenodigd. De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit: Een kennismakingsgesprek op een van onze vestigingen met een Luba Intercedent(e) Een eerste sollicitatiegesprek met de huidige Turkstalige sales coördinator en sales manager Een tweede sollicitatiegesprek met de salesmanager en commercieel directeur