ID: 9248
Medewerker HR / medewerker personeelszaken
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Medewerker HR/ Human Resource Medewerker
Taken en werkzaamheden
Administratieve processen afwikkelen
Voert administratieve en organisatorische werkzaamheden uit op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom.
Beheert personeelsdossier.
Vult werkgeververklaringen en UWV formulieren in.
Verzorgt de ziekteverzuimregistratie.
Past procedures en reglementen van de afdeling personeelszaken aan, in overleg met Hoofd HR.
Maakt periodiek of op verzoek diverse HR rapportages.
Neemt deel aan HR vergaderingen en draagt hiervoor input aan.
Opstellen rapportage t.b.v. maandafsluiting.
Aanvragen diverse subsidie, SOOB en BBL traject, inclusief benodigde documentatie. Salarisverwerking
Controleert de loonbijlage voor dat deze in het salarisverwerking systeem wordt geïmporteerd.
Verwerken van mutaties t.b.v. de salarisverwerking zowel voor Nederlandse alsook Belgische medewerkers.
Controleert loonstroken.
Signaleert afwijkingen en overlegt, in geval van afwijkingen, met de Hoofd HR over het
corrigeren van deze afwijking(en).
Gereed maken betalingsbatch.
Rapportages naar aanleiding van de salarisverwerking opstellen.
Ondersteuninq bieden aan Hoofd HR
In samenwerking met en in overleg met Hoofd HR diverse beleidstukken opstellen en- of aanpassen.
Ondersteunt bij weaving en selectie.
Ondersteunt bij ziekteverzuimbegeleiding conform kader ziekteverzuimbeleid.
Onderhoudt contacten met arbodienst in overleg met Hoofd HR.
Correct invoeren van diverse mutaties betreffende de gehele personeels- en salarisverwerking systeem.
Signaleren van afwijkingen en/of bijzonderheden en deze onder de aandacht brengen van de Hoofd HR.
Zelfstandig werkindeling maken en hierbij de tijdslimiet respecteren.
Geconstateerde correcties doorvoeren.
Met werknemers communiceren over afwijkingen en of geconstateerde correcties.
Op eigen initiatief verbeteringen inzake procesverbetering aan geven.
Functie-eisen
Minimale MBO+ werk- denkniveau, richting P&A.
Kennis van begrippen en inzicht in processen op arbeidsvoorwaardelijk en HR gebied.
Kennis en inzicht in person eelsinformatiesystemen.
Goede beheersing van MS Office software.
Kennis van salarisadministratie.
Competenties
Probleemoplossend vermogen.
Plannen en organiseren.
Stressbestendig.
Teamspeler.
Besluitvaardig.
Resultaatgerichtheid.
Accuratesse.
Zelfstandigheid.
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Medewerker HR/ Human Resource Medewerker
Taken en werkzaamheden
Administratieve processen afwikkelen
Voert administratieve en organisatorische werkzaamheden uit op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom.
Beheert personeelsdossier.
Vult werkgeververklaringen en UWV formulieren in.
Verzorgt de ziekteverzuimregistratie.
Past procedures en reglementen van de afdeling personeelszaken aan, in overleg met Hoofd HR.
Maakt periodiek of op verzoek diverse HR rapportages.
Neemt deel aan HR vergaderingen en draagt hiervoor input aan.
Opstellen rapportage t.b.v. maandafsluiting.
Aanvragen diverse subsidie, SOOB en BBL traject, inclusief benodigde documentatie. Salarisverwerking
Controleert de loonbijlage voor dat deze in het salarisverwerking systeem wordt geïmporteerd.
Verwerken van mutaties t.b.v. de salarisverwerking zowel voor Nederlandse alsook Belgische medewerkers.
Controleert loonstroken.
Signaleert afwijkingen en overlegt, in geval van afwijkingen, met de Hoofd HR over het
corrigeren van deze afwijking(en).
Gereed maken betalingsbatch.
Rapportages naar aanleiding van de salarisverwerking opstellen.
Ondersteuninq bieden aan Hoofd HR
In samenwerking met en in overleg met Hoofd HR diverse beleidstukken opstellen en- of aanpassen.
Ondersteunt bij weaving en selectie.
Ondersteunt bij ziekteverzuimbegeleiding conform kader ziekteverzuimbeleid.
Onderhoudt contacten met arbodienst in overleg met Hoofd HR.
Correct invoeren van diverse mutaties betreffende de gehele personeels- en salarisverwerking systeem.
Signaleren van afwijkingen en/of bijzonderheden en deze onder de aandacht brengen van de Hoofd HR.
Zelfstandig werkindeling maken en hierbij de tijdslimiet respecteren.
Geconstateerde correcties doorvoeren.
Met werknemers communiceren over afwijkingen en of geconstateerde correcties.
Op eigen initiatief verbeteringen inzake procesverbetering aan geven.
Functie-eisen
Minimale MBO+ werk- denkniveau, richting P&A.
Kennis van begrippen en inzicht in processen op arbeidsvoorwaardelijk en HR gebied.
Kennis en inzicht in person eelsinformatiesystemen.
Goede beheersing van MS Office software.
Kennis van salarisadministratie.
Competenties
Probleemoplossend vermogen.
Plannen en organiseren.
Stressbestendig.
Teamspeler.
Besluitvaardig.
Resultaatgerichtheid.
Accuratesse.
Zelfstandigheid.
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.