ID: 11512
Medewerker Service Center Duitstalig
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het bedrijfJe komt te werken op een mooi vakantiepark gelegen in de bosrijke omgeving van Doorn. Het vakantiepark maakt onderdeel uit van een grote organisatie met vakantieparken in zowel Nederland als Frankrijk. Als onderdeel van het Service Center vind je het leuk om de unieke kenmerken qua omgeving en faciliteiten te bespreken en aan te prijzen. De afdeling bestaat momenteel uit nog zon 10 andere medewerkers en binnen het team heerst een informele werksfeer. Verder is de organisatie zelf erg maatschappelijk betrokken. Zo organiseren ze jaarlijks voor eenzame ouderen en gezinnen met kinderen die het financieel moeilijk hebben, vakantie op één van hun vakantieparken. Het vakantiepark is op zoek naar mensen die voor langere tijd in deze functie willen treden, zeker nu het seizoen bijna daar is!
Functieomschrijving
Doorn Vakantiepark Vaste baan Fulltime & Parttime (24-38 uur per week) Wil jij graag werken op een vakantiepark in Nederland? Heb jij ervaring in de toerisme sector? Wil je mensen graag helpen met het maken van reserveringen? Lees dan snel verder!Wat ga je doen? Als medewerker Service Center dien jij als eerste aanspreekpunt voor de gast op een vakantiepark. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor een goede verwerking van de binnenkomende reserveringen. Jij zal verantwoordelijk zijn voor het aannemen en verwerken van de reserveringen van Duitse en Nederlandse gasten. De reserveringen worden gemaakt via de telefoon, email en website. Aan jou de taak om op een klantvriendelijke en servicegerichte wijze alle wensen en opties van de klant in kaart te brengen. Je vindt het leuk om met de gasten mee te denken en daarbij verschillende activiteiten aan te prijzen. Naast deze werkzaamheden verricht je lichte administratieve werkzaamheden. Het vakantiepark in Doorn heeft veel verschillende faciliteiten voor de gasten. Daarbij moet je denken aan een verwarmd openluchtzwembad en een groots survivalparcours. Naast het maken van reserveringen met de gasten is het van belang om alles goed vast te leggen in het daarvoor bestemde reserveringssysteem. Tevens ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten. Samen met het hoofdkantoor zorg jij ervoor dat de klachten goed worden opgelost en de klant uiteindelijk tevreden naar huis gaat/de telefoon ophangt.
Functie-eisen
Ons verlanglijstje: Je hebt minimaal een MBO-diploma; Je bent service- en klantgericht; Je bent behulpzaam en een teamplayer; Je bent commercieel ingesteld en krijgt energie van het verlenen van goede service; Je spreekt vloeiend Nederlands, zowel in woord als in geschrift; Je kan jezelf goed verstaanbaar maken in de Duitse taal; Je bent flexibel inzetbaar (maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 21:00 uur);o En 1x per 2 weken een weekend (9:00 18:00); Je bent 24 38 uur (per direct) beschikbaar.Wat bieden wij: Een afwisselende, uitdagende functie; Een schitterende werkomgeving in de natuur; Een marktconform salaris (€10,67 €11,54 o.b.v. leeftijd en ervaring); Reiskostenregeling; Ruime gelegenheid om voor de zaak te parkeren; Verdere opleidingsmogelijkheden binnen Adecco; Mogelijkheid tot overname bij het bedrijf zelf.Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan vandaag nog je cv en motivatie naar Arjen, van Adecco Contact Center Solutions op het e-mailadres [email protected] of bel bij vragen naar 030-604 42 60.
Het bedrijfJe komt te werken op een mooi vakantiepark gelegen in de bosrijke omgeving van Doorn. Het vakantiepark maakt onderdeel uit van een grote organisatie met vakantieparken in zowel Nederland als Frankrijk. Als onderdeel van het Service Center vind je het leuk om de unieke kenmerken qua omgeving en faciliteiten te bespreken en aan te prijzen. De afdeling bestaat momenteel uit nog zon 10 andere medewerkers en binnen het team heerst een informele werksfeer. Verder is de organisatie zelf erg maatschappelijk betrokken. Zo organiseren ze jaarlijks voor eenzame ouderen en gezinnen met kinderen die het financieel moeilijk hebben, vakantie op één van hun vakantieparken. Het vakantiepark is op zoek naar mensen die voor langere tijd in deze functie willen treden, zeker nu het seizoen bijna daar is!
Functieomschrijving
Doorn Vakantiepark Vaste baan Fulltime & Parttime (24-38 uur per week) Wil jij graag werken op een vakantiepark in Nederland? Heb jij ervaring in de toerisme sector? Wil je mensen graag helpen met het maken van reserveringen? Lees dan snel verder!Wat ga je doen? Als medewerker Service Center dien jij als eerste aanspreekpunt voor de gast op een vakantiepark. Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor een goede verwerking van de binnenkomende reserveringen. Jij zal verantwoordelijk zijn voor het aannemen en verwerken van de reserveringen van Duitse en Nederlandse gasten. De reserveringen worden gemaakt via de telefoon, email en website. Aan jou de taak om op een klantvriendelijke en servicegerichte wijze alle wensen en opties van de klant in kaart te brengen. Je vindt het leuk om met de gasten mee te denken en daarbij verschillende activiteiten aan te prijzen. Naast deze werkzaamheden verricht je lichte administratieve werkzaamheden. Het vakantiepark in Doorn heeft veel verschillende faciliteiten voor de gasten. Daarbij moet je denken aan een verwarmd openluchtzwembad en een groots survivalparcours. Naast het maken van reserveringen met de gasten is het van belang om alles goed vast te leggen in het daarvoor bestemde reserveringssysteem. Tevens ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten. Samen met het hoofdkantoor zorg jij ervoor dat de klachten goed worden opgelost en de klant uiteindelijk tevreden naar huis gaat/de telefoon ophangt.
Functie-eisen
Ons verlanglijstje: Je hebt minimaal een MBO-diploma; Je bent service- en klantgericht; Je bent behulpzaam en een teamplayer; Je bent commercieel ingesteld en krijgt energie van het verlenen van goede service; Je spreekt vloeiend Nederlands, zowel in woord als in geschrift; Je kan jezelf goed verstaanbaar maken in de Duitse taal; Je bent flexibel inzetbaar (maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 21:00 uur);o En 1x per 2 weken een weekend (9:00 18:00); Je bent 24 38 uur (per direct) beschikbaar.Wat bieden wij: Een afwisselende, uitdagende functie; Een schitterende werkomgeving in de natuur; Een marktconform salaris (€10,67 €11,54 o.b.v. leeftijd en ervaring); Reiskostenregeling; Ruime gelegenheid om voor de zaak te parkeren; Verdere opleidingsmogelijkheden binnen Adecco; Mogelijkheid tot overname bij het bedrijf zelf.Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan vandaag nog je cv en motivatie naar Arjen, van Adecco Contact Center Solutions op het e-mailadres [email protected] of bel bij vragen naar 030-604 42 60.