Parttime baan als receptionist(e) in regio Amsterdam
Omschrijving
Verveel je je snel? Met deze baan zeker niet. Je kunt namelijk aan de slag op een toffe en high class locatie in Amsterdam.
De werkzaamheden
Je hebt verschillende werkzaamheden in de front- en backoffice:
- zo ben je verantwoordelijk voor het professioneel ontvangst van bezoekers;
- je denkt mee met de organisatie;
- het behandelen van het inkomende telefonie (intern en extern);
- het organiseren en verzorgen van vergaderingen;
- administratieve werkzaamheden. (Denk hierbij aan: het verwerken en verzenden van de post, tag-lijsten bijhouden en maken van reserveringen).
Goede computervaardigheden en een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal zijn een must. Duits spreken en in het bezit zijn van het BHV diploma is een pre.
Flexibel rooster
We vragen van je om van maandag t/m vrijdag beschikbaar te zijn en bij voorkeur 5 dagen per week (minimaal 3 dagen).
De diensten zijn gemiddeld 6-8 uur van duur. Het is belangrijk dat je op woensdag en vrijdag beschikbaar bent. Je hebt geen vaste werkdagen en tijden.
Wel garanderen we 100-120 uur per periode (bij een beschikbaarheid van ma t/m vr).
Houd er rekening mee dat je na verloop van tijd wel op een andere locatie en bij een andere opdrachtgever geplaatst kan worden, hiervoor moet je dus ook open staan. Het is dan ook belangrijk dat je een rijbewijs én auto hebt!
Vind jij het vele multitasken en de flexibiliteit van deze functie juist leuk? Solliciteer vandaag nog, want zo’n energieke houding is precies wat we zoeken!
Wat wij bieden:
- Je zal gaan werken bij een high class locatie voor een goede opdrachtgever;
- Je krijgt een salaris van €11,00 bruto per uur;
- Hierna kun je op afwisselende locaties aan de slag en breid je snel je netwerk uit;
- Je krijgt een volledige reiskostenvergoeding;
- Je krijgt een uniform;
- Je kan voor een langere periode werken bij deze klant.
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo werk- en denkniveau
- Minimaal mbo werk- en denkniveau
- Je hebt minimaal 1-2 jaar aantoonbare werkervaring met receptiewerkzaamheden, telefooncentrales en/of binnen het hospitality vakgebied;
- Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar;
- Je woont in Amsterdam of in de nabije omgeving;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs en eigen vervoer;
- Je staat stevig in je schoenen, je bent deskundig en representatief.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!