ID: 12746
Servicedesk Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Affiniteit met ICT? Ervaring op een Helpdesk / Servicedesk? Voorzie de klant van advies en ondersteuning om de juiste oplossing te vinden!
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever betreft een softwarebedrijf welke Europees actief is. Er werken enthousiaste en gedreven mensen die veel met elkaar samenwerken in een informele sfeer. Er is genoeg ruimte voor eigen ideeën en initiatieven, graag zelfs! Meer informatie verstrekken wij graag tijdens een persoonlijk gesprek.
Functieomschrijving
Bovengemiddelde interesse in ICT?
Werk jij graag servicegericht en wil je jezelf verder ontwikkelen? Kom werken binnen deze dynamische en enthousiaste organisatie om samen te bouwen aan de mooiste oplossingen voor de klant!
In de vacature Servicedesk Medewerker ben je samen met 2 collega´s verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van een stabiele werkomgeving voor de klant. Een greep uit jouw werkzaamheden:
Functie-eisen
Voor de vacature Servicedesk Medewerker zoeken wij iemand die zich herkent in het volgende profiel:
Arbeidsvoorwaarden
Voor de vacature Servicedesk Medewerker wordt het volgende geboden:
Sollicitatieprocedure
Om in aanmerking te komen voor de betreffende vacature ontvangen wij graag uw curriculum vitae. Klik daarvoor op de "solliciteer"- button bij deze vacature of schrijf u rechtstreeks in op onze site www.kamphorstpersoneel.nl. Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld. Voor aanvullende informatie over de functie kunt u contact opnemen met één van onze Adviseurs (0317 - 620 722).
zoektermen: servicedesk, helpdesk, customer service, support medewerker, ict, informatica, software, topdesk, duits, mbo
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever betreft een softwarebedrijf welke Europees actief is. Er werken enthousiaste en gedreven mensen die veel met elkaar samenwerken in een informele sfeer. Er is genoeg ruimte voor eigen ideeën en initiatieven, graag zelfs! Meer informatie verstrekken wij graag tijdens een persoonlijk gesprek.
Functieomschrijving
Bovengemiddelde interesse in ICT?
Werk jij graag servicegericht en wil je jezelf verder ontwikkelen? Kom werken binnen deze dynamische en enthousiaste organisatie om samen te bouwen aan de mooiste oplossingen voor de klant!
In de vacature Servicedesk Medewerker ben je samen met 2 collega´s verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van een stabiele werkomgeving voor de klant. Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Je begint met eerstelijns klantondersteuning (telefoon en tickets), maar natuurlijk wil je door naar tweedelijns ondersteuning;
- Je houdt de callregistratie en statistieken bij (o.a. in Topdesk);
- Je ondersteunt de consultants en ontwikkelaars en informeert hen over actiepunten;
- Het configureren van apparatuur en programmatuur behoort ook tot je taken; uiteraard word je hier goed in begeleid;
- Door het veelvuldig klantcontact weet je wat er speelt, signaleer je knelpunten en handel je serviceverzoeken af;
- Op termijn behoren taken richting functioneel applicatiebeheer tot de mogelijkheden.
Functie-eisen
Voor de vacature Servicedesk Medewerker zoeken wij iemand die zich herkent in het volgende profiel:
- Een afgeronde MBO-opleiding (niveau 4), bij voorkeur in de richting Informatica / ICT. Heb je een andere opleidingsrichting, dan heb je in ieder geval aantoonbare affiniteit met Informatica / ICT;
- Werkervaring als medewerker Helpdesk / Servicedesk;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een redelijk tot goede beheersing van de Duitse taal;
- Communicatief sterk om het werkelijke probleem te achterhalen;
- Een klantvriendelijke en stressbestendige houding; je blijft rustig en beheerst ook in lastige situaties;
- Kennis van Windows besturingssystemen en Microsoft Office applicaties is bijna als vanzelfsprekend.
Arbeidsvoorwaarden
Voor de vacature Servicedesk Medewerker wordt het volgende geboden:
- Een dynamische werkomgeving in een groeiend bedrijf waar je veel kunt leren van collega's;
- Marktconform arbeidsvoorwaardenpakket; een indicatie is op te vragen bij Kamphorst;
- Een fulltime (40 uur) functie met veel klantcontact; eventueel minder uur is bespreekbaar;
- Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen.
Sollicitatieprocedure
Om in aanmerking te komen voor de betreffende vacature ontvangen wij graag uw curriculum vitae. Klik daarvoor op de "solliciteer"- button bij deze vacature of schrijf u rechtstreeks in op onze site www.kamphorstpersoneel.nl. Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld. Voor aanvullende informatie over de functie kunt u contact opnemen met één van onze Adviseurs (0317 - 620 722).
zoektermen: servicedesk, helpdesk, customer service, support medewerker, ict, informatica, software, topdesk, duits, mbo